Dag 2 Het gaat beginnen onze USA rit van 3000 km.

Door Jean & Loret - 31-03-2012 17:41 Donderdag 29 maart We hebben goed geslapen en zijn op om 7 uur. We merken toch wel de vermoeidheid van de reis. Gauw ontbijt gegeten en gebeld met Cruise America of ze ons komen ophalen. We hebben bij Tioga Tours de camper en een Early Bird geregeld, vervoer naar cruise america is hierin geregeld. 10 uur worden we opgehaald en rijden we een kleine 20 mijl naar Carson waar cruise america is gevestigd. Wij hebben hier een camper gehuurd, maat C25. We worden geïnstrueerd en om 12 uur zijn we op weg naar Walmart, boodschappen doen. Voor lunch eten we een sub. Bij Walmart kopen we eerst wat poetsspullen om de camper goed te reinigen. Na deze klus "hoe schoon is jou camper" gaan we de rest van de boodschappen kopen. Wat een mega store is Walmart, na ongeveer 2 uurtjes shoppen en rond kijken om alles te vinden zijn we klaar en drinken een coke in de rv. Onze trip gaat nu naar Anaheim rv park waar we gaan overnachten. Daar zullen we de koffers uitpakken en eten koken. De schemer begint in te vallen en we zullen enigszins vaart moeten maken. We hebben op de iPad een app gedownload thuis die ons zal navigeren in the states. Deze app werkt via gps. We hebben een clip gekocht voor de iPad, installeren deze en gaan op weg. Tijdens de rit ontdekken we dat er een weak gps signal is, het werkt dus niet. Inmiddels is het al duister geworden, en nu.......... Gelukkig hebben we de route ook op papier maar het valt niet mee. Om 22.45 uur komen we eindelijk aan bij Anaheim rv park. Gelukkig kan men hier ook after hours inchecken. Er is nog een medewerker die ons helpt en snel gaan we ons installeren op plaats 207. We besluiten om alleen de elektriciteit aan te sluiten. Omdat we nog geen avondeten hebben gehad smeren we een boterham. De pyama komt uit de koffer, we maken het bed en leggen ons te rusten om 1.00 uur, hetgeen nodig is na een lange vermoeide dag.  Het voelt wel weer super om in Amerika te zijn, heerlijk dat wij hier een maand mogen verblijven en genieten. Onze foto's gaan we morgen blog klaar maken. De WiFi verbinding op de campground is niet super maar we moeten het er maar mee doen. Nou blog USA fan's, welterusten en tot morgen,  Greetz Djeen en Loret