Dag 20 Las Vegas

Door Jean & Loret - 17-04-2012 18:32 Maandag 16-4 Totaal gereden 1754,1 mijl Heerlijk geslapen zonder heather, de temperatuur is in de nacht warm genoeg in Vegas. We hebben wat langer uitgeslapen vanwege de flinke wandeling van gisteren. Het was alles bij elkaar best een intensieve dag, veel indrukken op gedaan. We staan op en maken lekker bacon and eggs, PeggySue heeft ze voor jullie op de foto gezet. Dan afwassen en naar de Deuce. Vandaag zijn we naar de fashion mall gegaan in de ochtend met de bus, wat een prachtig winkelcentrum. Pure luxe. Eerst heeft Djeen koffie gedronken bij Starbucks. In de fashion mall zijn we naar de Apple winkel gegaan en daar even gaan rondneuzen en natuurlijk hebben we een gadget gekocht voor Djeen. Wat een store en wat een service! In de middag gaan we terug naar de rv om te lunchen. We eten en rusten lekker uit op de tuinstoeltjes naast de camper. Het weer is vandaag rond 26 graden en geen wolkje aan de hemel. In de middag blijven we op de KOA lekker relaxen en koken we avondeten. Na het avondeten zijn we naar het Bellagio hotel gegaan om de fontein te bekijken, onbeschrijfelijk mooi. Je verwacht er eigenlijk ieder moment de acteurs van Ocean's Eleven te zien, hihi. Wat een stad is Vegas. Wij realiseren ons nu dat toen we in 1999 ook hier waren maar heel weinig hebben gezien. Het vergt wel de nodige energie een hele dag van alles bekijken en doen in Vegas. De batterijen van het fototoestel werken niet naar behoren en Djeen maakt de foto's nu met de gsm. Om deze op de i-cloud te kunnen zetten moeten we wel ergens zijn waar WiFi is, Mc Donalds heeft dit. We wippen nog even hier binnen en zetten de foto's op de i-cloud. Het was weer een mooie dag beste blog USA fans. We zijn wel weer aan onze nachtrust toe. Geniet van onze foto's en till tommorrow!

USA foto'sklik hier.

Greetz Djeen en Loret

Kitty 17-04-2012 18:54 {{button-4968}}

Hoi, wat een mooie foto's! Heerlijk toch die maffe stad! Daar kan echt alles! En ooh wat hebben jullie een lekker weer!!! Hier is het waaierig en winderig en niet lekker! In Gelaen is alles rustig! Jullie boom voor het huis staat prachtig in bloei! Wij werken hard en de kids gaan naar school! Niet veel te beleven hier hoor! Geniet van Vegas, vergeet niet naar Fremontstreet te gaan om 's avonds de lichtshow te zien! Zijn jullie ook al bij de weddingchappel geweest! Haha!
Veel groetjes van ons allemaal!!!

Jean & Loret 17-04-2012 19:11 {{button-4969}}

Hey leuk die reactie, Freemont Str is vanavond gepland mits we fit zijn, dadelijk naar de Stratosphere Tower. Jammer dat we de bloei missen van onze sierkers echter deze warme zonnige week Vegas maakt 't meer dan goed... Tja de Wedding Chappel hebben we nog aangedacht doen we toch maar niet. Jammer dat in NL slecht weer is gelukkig hebben wij meestal prima weer als we op vakantie gaan hi hi, doei aan allen. Greetz!

wilma delnoy 18-04-2012 15:39 {{button-4976}}

de achtbaan in hotel new york is ook helemaal te gek moeten jullie zeker ook een avond naar toe gaan.