Dag 22 Las Vegas, het wordt nog warmer 29 graden

Door Jean & Loret - 19-04-2012 17:25 Woensdag 18-4 Totaal gereden 1754,1 mijl Na de geweldige Freemont Experience van gisteren hebben we heel goed geslapen. 8.18 uur pas wakker. De zon schijnt buiten weer volop, de temperatuur hier in Vegas loopt iedere dag omhoog. Voor zondag voorspellen ze 37 graden. We maken ontbijt en wassen gauw af. Vandaag gaan we naar de botanische tuinen kijken in het Bellagio hotel. In de ochtend doen we eerst de was want we zijn door alle zomerkleding heen. Gauw ook even douchen. KOA campground is ook hier prima, alles mooi schoon. Rond half 1 gaan we richting de Deuce en kopen een nieuwe pas voor 3 dagen. We stappen op de bus en rijden naar het Bellagio hotel. De bus die als eerste komt is afgeladen vol en we moeten op de volgende bus wachten. Wel ergens in de schaduw gaan staan, de zon is te heet. Wat een pure luxe hier binnen in het Bellagio hotel. Alles marmer en perfect en stijlvol afgewerkt. Als je de receptie voorbij loopt kom je automatisch in de conservatory, de botanische tuin. Prachtige bloemen, uit Nederland, tulpen, hyacinten, petunia's en nog veel meer. Alles is prachtig verwerkt tussen klompen en een windmolen, geweldig mooi. Na dit bezoek lopen we naar Ceasar's en gaan daar op een terras een cola drinken. Dit is ook wel nodig gezien de temperatuur, het is nu zeker 30 graden in Vegas. Tegen 16.30 uur nemen we de Deuce terug naar de KOA. De RV is net een bakoven, zo heet. Gauw de airco aan en afkoelen. We hebben de witte was nog niet in de droger gedaan en we doen dit gelijk voor dat we gaan koken. Na het eten wassen we af en verzorgen de was. We besluiten om in de avond naar Mc Donalds te lopen en een Flurry te eten. De temperatuur vannacht blijft 18 graden. We gaan na het eten eerst buiten zitten op de tuinstoelen, even relaxen. Tegen de klok van 20 uur gaan we naar Mc Donalds, het is nog erg warm. Bij Mc Donalds is gelukkig airco. We genieten van een ijsje en uploaden op de gsm de door Jean gemaakte foto's. Tegen de klok van 21 uur keren we terug naar de hut op wielen. Binnen is het nog een bakoven dus eerst de airco aan. We werken nog wat aan de blog en gaan daarna een poging doen om te slapen, pfff wat is het warm. Bloggers tot morgen, sleep wel. Enjoy the pictures.

USA foto'sklik hier.

Greetz Djeen en Loret

Kitty 19-04-2012 19:19 {{button-4998}}

Hoi, misschien kunnen jullie wat warmte hierheen sturen! Vannacht wordt het hier 2 graden!!!!
Lot zit hier nu lekker bij ons thee te drinken! Samen kijken we even naar de prachtige foto's die jullie weer gemaakt hebben!
De achtbaan in New York New York moet je echt zien! Ik ben daar met Joris in geweest! Shocking!! Ik had mijn arm bont en blauw! Je lacht je dood als je alle waarschuwingen leest voordat je de achtbaan in gaat!!!!
Veel plezier nog en niet teveel flurry's, anders passen jullie niet meer in de vliegtuigstoelen!

Groetjes Lot en Kitty en de rest!!!

Jean en Loret 19-04-2012 22:17 {{button-5000}}

Hoi Kitty,
Vandaag naar New York New York gegaan, roller coaster erg imposant, niet ingegaan, te heet hier. We kijken hotels, daar is airco, buiten is het niet uit te houden in de zon, very hot. Veel groetjes uit het veel te hete Vegas,