Een lange dag...

Door Henny en Afke Bruijl - 15-05-2018 03:27

Denver Colorado, 14 mei.

Het is nog steeds maandag, het is hier nu 19.00 uur. We proberen onze dag een beetje te rekken, maar we worden nu toch wel een beetje moe. Toch maar naar bed?. Eerst maar eens douchen. Gelukkig staat hier een mega tv op de kamer die ons wel wakker houdt.....voorlopig. Maar even terug naar het begin....

Gisteravond, zondag dus, heeft Luuk ons naar Amsterdam gebracht. Het was een budget hotel, simpel, redelijk goed bed en een ontbijtje erbij. We zijn nog nooit zo ontspannen aan een vakantie begonnen. Na Boer zoekt vrouw te hebben gekeken, hebben we heerlijk geslapen. Maar om kwart over zes ging de wekker, omdat we rond half acht op Schiphol wilden zijn. Omdat we bij het inchecken thuis, alleen voor mij een boarding pas kregen moesten we ons bij een bali melden......ja hoor dat kostte dus bijna een uur! Dan door de security op naar gate D1 Maar daar was het vliegtuig niet.... nee daar was de extra controle, of jezelf je kofers hebt ingepakt, of je iets mee moet nemen voor andere personen..... daar waren we redelijk vlot klaar op naar de gate....D41....dat was nog een heeeel eind lopen..... en daar bleek dat ze nog een band van het vliegtuig aan het vervangen waren.

ook daar werd Henny erweer uitgepikt, extra controle op drugs of zo.... Maar uiteindelijk zaten we op een prima plekje in het vliegtuig. En het was ook een prima vlucht. Lekker eten, wat gedommeld en gelezen. Mooie uitzichten! De acht en een half uur waren zo om. In Minneapolis door de  security... Je moet dan je vingers scannen, en vertellen wat je komt doen, en omdat we nog een vlucht verder moesten hadden we een beetje haast, maar we waren op tijd uit het vliegtuig.... zodat we redelijk snel erdoor waren, weer controle van je spullen, en door....koffers oppikken, weer afgeven en van gate G9 naar gate G21.... met een kleiner vliegtuig naar Denver, waar het vandaag erg geregend heeft, en verder op, zo zagen we in het nieuws had het erg gehageld! Wat een dikke laag lag daar op straat. De landing was behoorlijk bumpy.... we moesten door een regen bui en dat was net een hobbelweg.....

Al snel de shuttle bus gevonden en naar het hotel gereden. We hadden nog mooi tijd om de camper firma te bellen. Morgen om 14.00 uur kunnen we de camper halen!