Weer naar huis

Door Tineke Spaargaren - 26-08-2009 22:17 Vrijdagochtend de camper weer teruggebracht en meteen even de gebreken doorgenomen die we ontdekt hebben tijdens onze rondreis. Daarna weer naar huis, op naar het strand. Daar aangekomen ging helaas de zon al snel schuil achter de wolken en werd het koud, maar we hebben gezwommen in de Pacific Ocean. Dus na nog een bezoekje gebracht te hebben aan de glazen kapel, weer naar huis en de laatste dingen ingepakt. 's Avonds heerlijk spare-ribs a la Ronald gegeten en vroeg naar bed.
Zaterdag om 6.00 uur ging de wekker en een half uurtje later zaten we in de auto richting vliegveld. Daar nam het inchecken bij Delta Airlines nog al wat tijd, want het was allemaal niet zo goed georganiseerd en ontzettend druk en er stond ook niet echt duidelijk aangegeven waar je voor wat moest zijn. Verder hadden we wat problemen met het inchecken van de bagage, want 1 koffer was te zwaar! Maar uiteindelijk op tijd ons vliegtuig gehaald richting Atlanta, onze tussenstop. In Los Angeles hadden we al gehoord dat onze volgende vlucht naar Amsterdam vertraging had vanwege hurricane Bill. Uiteindelijk was dat 3,5 uur en kwamen we zondag om 11.00 uur aan op Schiphol.
We hebben een prachtige vakantie gehad, waar we nog heel lang op kunnen teren. Wat een mooi land en aardige mensen. We gaan er zeker nog een keer heen!