donderdag 31 augustus

Door Jaap en Karin van Roshum - 01-09-2018 05:40

Wat was het koud toen we opstonden en dat was niet eens zo vroeg. Onze "buren" die er met een tent stonden, waren al buiten bij de picknicktafel aan het eten, mutsen op, handschoenen aan. Maar naarmate de zon meer kracht kreeg, werd het steeds warmer. Aangezien de filterzakjes ook in de verdwenen koffer zaten, konden we geen koffie zetten. Die moesten we ook de vorige avond al missen, en dat voor een hollander! Als eerste zijn we deze morgen naar de ingang van de campground gegaan om ons probleem aan de ranger voor te leggen . En aangezien wij hier geen bereik hadden was deze man zo ontzettend aardig dat hij voor ons naar Lufthansa heeft gebeld. Lufthansa beloofde wederom dat de koffer vandaag gebracht zou worden. Van de dame bij de receptie kregen wij koffie aangeboden, omdat wij het zelf niet konden zetten. Wat een aardige mensen hier. Vervolgens zijn we naar de plaats Estes Park gegaan om t zoeken naar een plug en een europees-amerikaans stekker. Dat is gelukkig gelukt bij een hardware store, dus weer een probleempje minder. We hebben dit toch maar gedaan, voor het geval de koffer helemaal niet zou komen opdagen. Kort hierna kwam er een mail binnen van Lufthansa met verzendgegevens. Tevens werden we gebeld door Lufthansa dat de koffer om 14.30 uur zou worden afgeleverd. Weer met een iets opgelicht gevoel terug naar de campground. Na het eten zijn we er met de camper op uitgegaan naar Bear Lake. Halverwege de route moest de camper geparkeerd worden op een groot parkeerterrein, om vervolgens met een shuttlebus verder vervoerd te worder. Daar aangekomen op een hoogte van 2888 m. hebben we heel rustig een wandeling om het meer gemaakt. Gelukkig ging dat goed, want Jaap merkt heel goed dat we op grote hoogte zitten. De campground ligt op een hoogte van ca. 2000 m. Op de terugweg heb ik, Karin voor het eerst weer achter het stuur gezeten.cheekyToen we om 17.00 uur terugkwamen op de camping was er GOED NIEUWS. De koffer was er!!!!!! Een pak van ons hart. Hopelijk slapen we vannacht lekker.

Jan en Marian 01-09-2018 08:14 {{button-55325}}

Hallo Jaap en Karin,
Dikke pech bij de start van jullie vakantie. Ik heb nog aan jullie gedacht n.a.v. de berichten over de Kabelbreuk. En dat van die koffer komt er dan ook nog bij. Maar jullie zijn goed aangekomen en dat is in ieder geval fijn om te weten. 's-Nachts maar lekker dicht tegen elkaar aankruipen, dan blijf je lekker warm 😉. Veel plezier met de voortzetting van jullie avontuurlijke reis. Groetjes uit Wijk.

Ria 02-09-2018 04:08 {{button-55335}}

Hallo Karin en Jaap,
HET IS me gelukt om het te openen, en weer mee te genieten van jullie mooie reis. Die naar ik hoop nu zonder stres verder kan gaan. de foto,s ziet het er weer prachtig uit. Groetjes Ria