Door de desert!

Door B. Hoeijenbosch - 24-07-2015 08:02

Na het nachtelijk avontuur in plastic fantastic Las Vegas hebben we lekker uitgeslapen. Volledige relaxdag gehad met 38 graden en factor 50 op het lijf. Heerlijk zwemmen, boekjes lezen, muziek luisteren. Na zonsondergang de spetterplaat opgestart en heerlijk gegeten. Op tijd ons nestje opgezocht want we willen graag op tijd vertrekken morgen. Planning is om eerst een las Vegas premium outlet te bezoeken op jacht naar bikini's voor onze prinsessen.. Lekker ontbijtje en op pad. De hele route reden we door woestijnachtig gebied, enorme kale dorre zandbulten. Onze eindbestemming was barstow. Een oud route-66 stadje met cowboy achtige tinten. Net voor Barstow ligt "Ghost Town". Daar konden we natuurlijk niet zomaar aan voorbij rijden. Na het parkeren van de bus/camper liepen we in het oude verlaten cowboystadje. Langs het huisje van de voormalige sheriff, saloons, oude schommelstoelen en toch nog hier en daar een winkel. Na natuurlijk even wat geschommeld te hebben in de stoeltjes, zijn we vetrokken naar de camping. De temperatuur is inmiddels opgelopen richting de 40, dus het zwembad naast onze campingplek kwam goed uit. Tevens voor het showen van de  nieuwe bikini's. Wat bijzonder was aan deze camping, was de enorm goede WiFi. Zo konden we 's avonds enigszins wat contact leggen met de buitenwereld. Waaronder een leuk FaceTime gesprek met de familie Adolfs! Morgen gaan we een lange reis tegemoet richting Pismo Beach. Dus voor nu.. Slaaplekker!