Dag 14 - 15 sept Bluff

Door Willem & Mirjam - 16-09-2019 02:41

Vertrokken uit de campground in Cortez. Die echt ongelooflijk schoon was en grote gezellige plaatsen had.We zijn benieuwd naar onze volgende campground in Bluff.  De weg naar Bluff was saai en slaapverwekkend. Aangekomen bleek de campground vlak naast het hotel te liggen als waar we 3 jaar geleden overnacht hebben. Wat een toeval. We hebben nog wel geprobeerd gebruik te maken van dat overdekte zwembad met mooie uitzicht. Helaas mocht dat niet. Zelfs niet omdat we aangaven te willen betalen ervoor. Dit omdat de campground helaas niet zoals de vorige waren. Aan de overkant lag een heel gezellig eetgelegenheid. Heerlijk daar een lunch genomen en zaten propvol hiervan. Besloten omdat hier weinig te doen is hetgeen te doen wat we morgenochtend zouden doen. Dus op naar Mexican Hat.

Dat is een rots die lijkt op een mexicaan met een grote sombrero op. Leuk om te zien. En toen..... Onderweg zagen we Goose Neck

State Park staan. Dus daar maar heen gegaan. Wat een uitzicht en bijzonder hoe zoiets ontstaan is. De middag was om, dus retour naar de campground. Op gevoel reden we terug.....verkeerd dus. De weg werd smal en haarspeld bochten op grevel. Ik vond het wel spannend maar Mirjam niet. Je raad het al gedraaid bij een haarspeldbocht.

Terug in Bluff reden we langs een openluchtmuseum hoe het leven hier vroeger was. Leuk om te zien. Eigenlijk zouden we vanavond terug gaan naar het gezellige tentje waar we vanmiddag ook geluncht hebben. Maar we zitten daarvan nog zo vol dat we bij de camper blijven.

Morgen naar Page voor 2 dagen. Even wat minder rijden.