Dag 33 en 34 - 4 en 5 okt. Long Beach

Door Willem & Mirjam - 26-10-2019 22:35

Dag 33 lekker de hele middag dag op de campground gebleven. Heerlijk genoten van het zwembad en de spa. In het zwembad kwamen we nog een nederlands gezin tegen met 2 jonge kinderen. Deze hebben een ijssalon in Arnhem en nu het seisoen voorbij waren ze nu met vakantie. Voor hen was het de start en voor ons de afsluiting.  in tegenstelling van ons reisden ze naar het noorden waar het nu kouder werd. Wij hadden nog diverse spullen zoals de 2 klapstoeltjes en water ed wat we ze gegeven hebben. Zo konden we toch iemand anders er blij mee maken en hoefden we dat niet bij de camper verhuurder achter te laten. Zij vertelden ons dat ze verleden jaar bij Santa Babara moesten vluchten voor bosbranden wat best angstig is zeker met kleine kinderen.

De camper schoongemaakt en werderom Savonds zijn we naar Long Beach gelopen. We hadden geen idee dat het zo'n gezellig centrum was zo aan de haven en zo dicht bij de campground. Lekker rond gelopen bij de haven en het centrum met alle leuke winkeltjes. Later bij de italiaan gegeten. Daar nam ik een pizza maar was behoorlijk pittig. Net iest wat ik niet wilde omdat we de volgende dag vlogen. Gelukkig is dat goed gegaan. Het was een mooie afsluiting van de vakantie.

Dag 34. Tja nu de camper inleveren. We waren daar half 10. Na controle van de km stand en evt schade werd alles goedgekeurd. Bij de receptie vernamen we dat de transfer al weg was. Wij hadden begrepen dat de hele ochtend de transfer zou rijden. Dat stond ook nergens. Na wat onze uitleg was de verhuurder bereid om de taxi te betalen om ons naar het vliegveld te brengen.

Onze vlucht ging op tijd. Na een lange maar fijne vlucht weer terug in het koude Nederland. Daar stonden we dan met onze zomer kloffie in het regenachtige Nederland. Groter contrast was er niet maar genoten van onze onvergetelijke rondreis. Gelukkig hebben we de foto's nog.

We willen iedereen bedanken die hun spontane berichtjes achter lieten op ons reisverslag. Wij hebben er van genoten!!!!!!!!!!