laatste nieuws

Door Paula en Maarten - 10-05-2009 21:08 zondag 10 mei 2009                          nieuwsbrief 1

Lieve allemaal!

We zijn nu in Las Vegas op camping "Oasis",in de volle zon, 43 gr!!

Vrijdagmorgen waren we al om 4.30 uur opgestaan en dus waren we ruim op tijd op Schiphol, waar tot onze verbazing al verschillende medereizigers aanwezig waren.
Het vliegtuig vertrok om 10.25 uur en na 9 uur en 40 minuten vliegen, kwamen we in ATLANTA aan, een
geweldig grote luchthaven!We werden dan ook vervoerd met een  ondergrondse naar de volgende gate. Na drie en een  half uur wachten vertrokken we naar LAS VEGAS., ook een vlucht van 4 en een half uur!
Daarna gingen we met een busje naar het Golden Nugget Hotel , heel lux en natuurlijk overal speeltoestellen!
Ondanks alle vermoeidheid zijn we 's avonds toch nog naar buiten gegaan! Daar was het één grote lichtshow, prachtig om te zien! Na nog een hapje in de sushi-bar zochten we doodmoe onze kamer op! We waren toen ruim 26 uur in touw geweest!!

Zaterdagmorgen zijn we een bus naar het camperverhuurbedrijf gegaan. Na een uitgebreide instructie en een lekker hapje konden we onze camper in ontvangst nemen. het is een luxe geval met een uitschuifbare zijwand!!
En dan...... rijden maar!
Gelukkig was het maar een klein eindje naar de camping en onderweg konden we bij een mega-supermarkt onze boodschappen doen!
Vanmiddag gaan we naar "de Strip", ons geluk beproeven!! Maarten denkt dat we met een zak vol dollars terugkomen!!

Wij hebben het hier naar onze zin: aardige reisgenoten en schitterend weer!
We sturen een beetje zon naar jullie en natuurlijk onze hartelijke groeten,