nieuwsbrief 12 a

Door Paula en Maarten - 14-06-2009 04:20 zaterdagavond 13 juni 2009                ZION

Lieve allemaal,
Dinsdag waren we met het gratis busje teruggegaan naar het Tempel complex van de mormonen.
Een studente uit Zurich, die voor 18 maanden vrijwilligster was, leidde ons rond. Om 12 uur hebben
we nog eens het orgelrecitel bijgewoond, nu waren hetr andere stukken en er was een andere organist . We vonden het nog mooier dan de dag ervoor.
Na de lunch zijn we nog naar het winkelcentrum gelopen en daarna zijn we met het busje naar de campin gegaan. Om 5 uur was er een gezamenlijke BBQ, heel gezellig.
Woensdag was weer een reisdag, grotendeels snelweg. Later reden we door een prachtig, bergachtig landschap en omdat we redelijk vroeg waren, besloten we nog door te rijden, naar het Capitol Reef nationaal park. Daar hebben we nog een fikse wandeling gemaakt naar de BRIDGE (een rotsformatie in de vorm van een brug) en daarna zijn we naar de camping gereden.
Donderdag ging  de reis verder naar het BRYCE NAT. PARK. Het was een schitterende route (zie foto) door het DIXIE nat. forest. Het is weg 12 die de top of the World wordt genoemd.
Als je ooit in Amerika komt moet je zeker deze weg rijden!!! Overal om je heen zie je onvoorstelbaar prachtige, kleurrijke rotsen.