8e-9e dag Los Angeles

Door Edwin de Graauw - 10-05-2010 18:03 Zaterdag 8 mei :Vanmorgen vanuit Ventura vertrokken naar Los Angeles. Dit keer maar 1,5 uur rijden. Onderweg zag Opa Piet zijn stam ontbijt restaurant de "" Ihop" Na een heerlijk ontbijtje met een eitje reden we op ons gemakje weer verder. Op onze route hadden we bedacht om naar een "Shoppingmall" te gaan. Wij zijn wel winkelcentra""s gewend maar dit was werkelijk een wens van elke vrouw..wat een grote shoppingmall. GEWELDIG wat een winkels. Na een blousje, zonnebrilletje etc gingen we helaas weer verder. Tegen 15.00 kwamen we aan bij ons hotel in Los angeles. Sheraton Annaheim, wat een "Vet cool"hotel ( zeiden Gio en Jamie).De kamers zijn volgens Gio net balzalen. Nadat we de koffers naar onze kamers hadden gebracht zijn we met Gio en Jamie gaan zwemmen. Wendy was helemaal in haar sas want er waren wasmachines en wasdrogers. Na 2 wassen verder zijn we gaan douchen en omkleden en hebben we heerlijk gegeten in het hotel. En daarna weer lekker ons giant bedje in.

Zondag 9 Mei: Onze dierbaarste dag van het jaar "Moederdag" Gio heeft een mooi sieraden doosje gemaakt op school en er zaten een ontzettend mooie ketting en oorbellen in. Wat een verwennerij.. Via de Skype gezellig met het thuisfront gebeld. Om 10.00 hadden we in de lobby afgesproken met een achterneef van Oma. Jan en Susan,wat een aardige mensen. Het leuke was dat ze ook oude foto"s hadden meegenomen van de van Mourik kant. Na een hoop geklets zijn we rond 12.00 vertrokken met een taxi naar "Hollywood" het was een lange trip maar wel de moeite waard. The Wall of Fame gezien.

Maar natuurlijk niet de handen van Michael Jackson waardoor Jamie en Gio toch enigzins baalden. Er waren veel figuranten te zien van Spongebob tot spiderman, en natuurlijk de look alike van Michael Jackson maar volgens de jongens "Vet nep" Na een middag vertoeven hebben we de metro gepakt. De planning zou zijn om de metro te pakken rechtstreeks naar Disney Land. Dat liep toch even anders, er was niet een rechtstreekse metro naar Disney (in onze reisbeschrijving staat dat dit mogelijk is). Na een Metro, bus, Metro kwamen wij aan in Annaheim. Wij dachten Annaheim waar ons hotel zou zijn maar dit bleek een straat Annaheim te zijn. Wij hadden Gio en Jamie beloofd om naar "Downtown Disney" te gaan. Daar kun je lekker eten en er zijn disney stores. Uiteindelijk hebben we een taxi gepakt die ons uiteindelijk naar Disney bracht. Jamie werdt helemaal gek toen hij alle Mickey"S zag. We hebben lekker gegeten in een restaurant in Disney en daarna via een shuttle bus naar het hotel. De jongens lagen net in bed toen we een gigantisch vuurwerk te zien kregen. We hadden eerste rang plaatsen vanuit onze kamer. Na het vuurwerk werdt het na een lange dag toch echt tijd om te gaan slapen. Morgen een dag naar Disney Land.