11e dag Las Vegas

Door Edwin de Graauw - 13-05-2010 07:39 Dinsdag 11 Mei:

Om 5 uur opgestaan en om 6 uur vertrokken uit Los Angeles(om de files voor te zijn) naar Las Vegas, waar we al om half 12 aankwamen. Onderweg natuurlijk een ontbijtje met een eitje bij onze IHOP,waar we de ontbijtjes erg lekker vinden. Aangekomen in Las Vegas hebben we ingecheckt in de "Golden Nugget" fantastisch hotel, er was zelfs een glijbaan die door een aquarium gaat tussen de haaien en de vissen. Helaas stond er teveel wind waardoor we niet konden zwemmen, maar gaaf was het wel. Nadat we de koffers hadden uitgepakt zijn we met de auto naar de strip gereden om naar het hotel "De Belaggio"te gaan om kaarten te bestellen voor de Cirque du Soleil show ( de show heet O). We hebben het hotel bekeken met een enorme mooie tuin.

Uit het hotel zijn we een gedeelte van de strip op gegaan en we kwamen natuurlijk uit bij de M&M shop. Alle kleuren M&M hebben ze daar. Een paradijs voor Gio en Jamie. Met 2 zakken M&M kwamen we de deur uit en $41 dollar lichter.Tegen een uur of 17.00 zijn we weer terug gegaan naar ons hotel want we hadden gereserveerd bij een japanner in het hotel. Heerlijk gegeten. Opa en Oma en Edwin en Jamie gingen naar hun kamer om de fototoestellen te gaan halen. Gio en Wendy bleven achter in de lobby. Er stond een gokautomaat en Wendy dacht laten we maar eens een gokje wagen. $20 dollar in het apparaat gegooid en in een keer begon het apparaat te rinkelen en bonuslevels. Ineens stond er een paar duizend punten op. Gio werdt helemaal gek, Wendy heeft op "cash out gedrukt en vervolgens kwam er een voucher uit met $ 206,00 Dollar. We waren door het dolle heen. Toen iedereen naar beneden kwam rende Gio naar Edwin en vertelde dat mama niks gewonnen had, maar helaas kent Edwin zijn vrouw erg goed en hij zag aan haar hoofd dat dat niet klopte. Dat is nou eens een spontane actie. Een goed begin in Vegas. Later op de avond nog Freemont street bekeken. Erg gaaf, een volledig overkapte straat met 2,1 miljoen lampjes erin en een gekuidsinstallatie van meer dan 550.000 watt!!!!

en ja toen was het tijd om naar bed te gaan. Morgen een beetje uitslapen en dan door naar de Bryce Canyon.