Afscheig Las Vegas

Door Edwin de Graauw - 25-05-2010 16:02 Vrijdag 21 Mei:

Onze laatste dag in Las Vegas na 't ontbijt op pad om de Wynn te bekijken, aan de buitenkant goudkleurig en met verschillende watervallen, ook weer mooi. daarna nog even met het trammetje naar Ceasar Palace voor wat laatste inkopen en gauw naar het hotel voor een laatste keer bij het zwembad, waar het super druk was en een D.J.speelde, omdat het vrijdag was dus begin weekend.
's Avonds voor de laatste keer genieten van de heerlijke calamaris en de koffers in orde maken voor de reis van morgen.

Zaterdag 22 Mei:

Supervroeg opstaan om 4 uur, de kleintjes waren haast niet wakker te krijgen, maar om 5 uur reden we toch weg naar het vliegveld om de auto terug te brengen en in te checken voor onze laatste vlucht met z'n zessen naar washington. Daar nog met elkaar gegeten en toen moesten we afscheid nemen van elkaar en van een superfijne vakantie, want hier gingen we ieder onze weg: Edwin, Wendy en de kids naar Schiphol en naar huis enPiet en Heleen naar Florida voor een verdere vakantie van 3 weken, waarvan we af en toe wat hoogtepunten zullen melden.