Camper wegbrengen en hotel Quality Inn

Door Ine F - 16-03-2016 18:47

Dinsdag 15 maart

Om 7.00 uur loopt de wekker af.
Eerst pakken we de koffers in en doen we alle restjes die we nog kunnen gebruiken in plastic tasjes. Aan een overbuurvrouw kan Joep nog wat bruikbare spullen kwijt, ze is er blij mee.

Die tasjes hebben we overigens in overvloed, want echt alles gaat in de supermarkt in een plastic tasje, zelfs de 1 gallon water- en melkkannen.

Ongelooflijk, en wij maar steeds zeggen dat we dit niet hoeven en dan kijken ze heel verbaasd!

Na een verfrissende douche ontbijten we en daarna gaat het richting Camperverhuurbedrijf Road Bear. We zijn heel tevreden over dit verhuurbedrijf en de camper zelf. Alles is heel goed gegaan.
Om 10.00 uur zijn we bij Road Bear, de aflevering verloopt vlot en wij worden op hun kosten met een real yellow cab naar ons hotel Quality Inn gebracht.

We zijn er al om 11.00 uur en kunnen pas om 14.00 uur op onze kamer terecht.
Maar we mogen de bagage in een kamertje zetten en wij gaan lekker naar het zwembad waar het goed toeven is. Eerst even zwemmen en dan heel even in de zon, waar het wel erg heet is. In de schaduw is het heel goed uit te houden.

De tijd vliegt en om 13.30 uur krijgen we onze kamer al toegewezen. Daar lunchen we en nadat we ons geïnstalleerd hebben gaan we een stuk wandelen op zoek naar een eethuisje voor het avondeten.
Vreemd, hier staan heel veel hotels, maar geen fatsoenlijke eetgelegenheden, alleen maar "snelle hap tentjes".
We gaan terug naar het zwembad en raken aan de praat met een ander Nederlands stel die 6 weken op stap is geweest met een Road Bear camper.
Op internet kijken we nog eens naar een eethuisje in de buurt en dan vinden we een echte Duitse Bauernstube, 20 minuten lopen hier vandaan. Dat lijkt ons leuk en dat blijkt het ook te zijn. We eten er een goede rumpsteak met gebakken aardappelen en spercieboontjes met een groot glas Budweiserpils.

Op de kamer genieten we na met een kopje thee.