Donderdag naar Malibu Beach

Door Jacqueline Lucas Van Der Burg - 21-08-2014 22:31

Donderdag onderweg naar Malibu Beach

Natuurlijk waren we alweer vroeg wakker en na het ontbijt zijn we alvast een klein beetje begonnen met de schoonmaak van onze camper. We moeten hem zaterdag toch een beetje netjes weer inleveren. Omdat het een witte versie is zie je alles. Na wat poetsen ziet hij er voor ons weer netjes uit en zo durven wij hem wel weer in te leveren. Net buiten de camping is er ook een mogelijkheid om propaan te tanken, ook deze tank moeten we weer vol afleveren, dit gas is voor de koelkast als we rijden en warm watervoorziening en natuurlijk om te koken. Er ging 4.1 gallon in, dat viel mee een beter verbruik dan de camper zelf. Om weer op de highway 1 te komen moesten we keren en de andere kant op. Al snel zatten we weer op de 1 en we moeten zeggen dat dit toch veel leuker rijden is dan de 101. De 1 brengt je vlak langs de kust door allerlei plaatsjes die vlak aan zee liggen. Natuurlijk ook hier weer vreselijk mooie en grote huizen met uitzicht op het mooie blauwe water. Een stuk verderop was het heel erg druk met surfers in het water. Na een tijdje kwamen we bij de camping aan die we hadden uitgekozen. RV park Malibu Beach, hiervoor moesten we wel een heuveltje op maar met ons werkpaard geen enkel probleem. Bij de receptie hadden we verschillende opties Ocean view  or not. Ocean view, uiteraard de optie Ocean view. Nog even naar de prijs gekeken maar ja op de totale vakantie maakt die $100,- ook geen verschil meer. In ieder geval hebben we een vreselijk mooi uitzicht. De zon is goed aanwezig maar met de wind uit zee is het hier goed uit te houden. Waren al vroeg op deze camping, hebben net geluncht en gaan zo even naar het strand. Zojuist ook nog even de stand van Feyenoord doorgekregen 1-1 is denk ik geen verkeerd uitgangspunt voor de thuiswedstrijd van volgende week die ik dan eindelijk weer eens kan zien.  Morgen op weg naar onze laatste camping in Long Beach waar we ook zijn gestart enkele weken eerder.