10 september camper halen en inkopen doen

Door Peter den Houting - 10-09-2011 18:25

Na een onrustige nacht (niet gewend aan de temperatuur en een airco die elke 10 min aan slaat) zijn we om 07 uur maar opgestaan.

Na 2 boterhammen en een paar muffins achterover geslagen te hebben, even een rondje om het hotel gelopen.

Daarna cruise amerka gebeld ivm de pickup tijd. We kunnen om 12 uur al komen. Dat is ideaal, want dan hebben we veel meer tijd voor alle inkopen en zijn we hopelijk vroeg in de middag al op de eerste camping.Tot die tijd lekker bij het zwembad gehangen.

Rond 11:30h een taxi besteld en naar cruise america gereden. Direct aan de beurt, want we waren de enige. Na het invullen van alle papieren, het inspecteren van de camper en het noteren van de deuken en krassen, konden we de koffers er in gooien.

Ook het beddegoed en de pannenset stond klaar. We moesten eigenlijk ook de video nog zien, maar dat hebben we maar overgeslagen, omdat dit nu al de 6 keer is dat we een camper huren.

Tegen 1 uur konden we dan weg en zijn we direct naar de apple store gereden. Waas wel weer even wennen met zo'n bakbeest te rijden en deze was nog groter (maar lieft bijna 10 meter)  Had het gevoel in een touringbus te rijden. Grote bochten maken en zwaar sturen.

de camper

Bij de apple store waren we duidelijk niet de enige.

Snel iemand aan zijn t-shirtje getrokken en wat vragen gesteld., Ze moeten toch nog wel wat doen voor hun geld. We kwamen uit op de 32 GB versie zonder 3G. Nel wilde de witte versie. Moest ook nog een cover bij.

Of we hem ook gelijk geinstaleerd wilde hebben, ach waarom niet. Hebben vakantie en geen zin om alles uit te proberen.

Al met al een flinke tijd bezig geweest, maar we hebben er nu 1 en horen er ook weer een beetje bij. Nu de iphone nog zei ze in de winkel. Doei.

Daarna naar de walmart voor de boodschappen. Behalve stoeltjes en een pannetje hadden we nog van alles nodig en natuurlijk eten.

Echt een mega kar vol hadden we. Bijna 300 dollar. Alles in plastic tasjes. Ik geloof dat we er wel 40 hebben. Het was inmiddels 16:00 h dus nu dan maar naar de KOA camping. Even lastig te vinden, maar wel gelukt. Was net bezig een plekje te zoeken, (want de receptie was dicht), toen toch de beheerder aankwam. We kregen een mooi plekje. Tijdens het uitpakken van de koffers werd het steeds donkerder en geleidelijk aan ging het dan ook regenen. Op het moment van schrijven knalt het aan alle kanten en is de camping drijfnat, want het komt soms met bakken naar beneden. Hopelijk morgen beter weer als we naar organpipe national park gaan. Ca 4,5 uur rijden naar het zuiden ( 350 km)tegen de mexicaanse grens aan.  Bijtijds weg, dan hebben we nog de hele middag daar.

Jos 10-09-2011 21:32 {{button-3441}}

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Aan de warmte wen je vast wel. Geniet nog even van het zwembad.

Hier is code oranje afgegeven.
Het onweert ook echt als een gek.

Groetjes van je zus.

Eva 10-09-2011 22:38 {{button-3444}}

hey hey

nou geniet er maar lekker van , van het weer daar.
Het heeft hier vanavond gegoten niet normaal en een onweer dus mochten jullie het zonnetje zat zijn stuur hem maar hier heen

groetjesssss

jos 11-09-2011 13:39 {{button-3461}}

Eindelijk dan een ipad.

Ria 12-09-2011 08:20 {{button-3493}}

Zo vakantiegangers, het begin is er weer, wat een bakbeest zeg die camper, lijkt wel een vrachtwagen, dat je dat durft, pfff. Zoals je al hebt kunnen lezen was het hier zaterdagavond noodweer, maar was ook nodig, het was weer broeierig weer. Ik ga maar weer aan de slag, de plicht roept.....ik ga jullie volgen. Groetjes

Dora en Adrie 13-09-2011 20:35 {{button-3580}}

Nou, genieten jullie maar lekker van jullie vakantie en het warme weer. Hier is het op het moment knudde. Het giet weer eens een keertje.Wij nog 2 weken en dan ook naar de zon.