Santa Cruz

Door USA Fun - 15-08-2013 21:52
14/08/2013

Vanmorgen om 08:00 uur zijn we vertrokken vanuit San Simeon.
We rijden via Hwy-1, een prachtige route langs de kust. Een route met veel bochten en hoogte verschillen.

De route naar Santa Cruz is zo'n drie uur rijden. Onderweg stoppen we in Monterey. Hier zit Del Monte Center, een shopping mall.
We slaan onze laatste slag. Victoria's Secret, Hollister, de Sunglass Hut en de Apple Store worden bezocht.
Het is ons gelukt, Opa heeft een iPad. ;)
Eva koopt van haar spaarcentjes een iPhone 5 en Simone een cool nieuw hoesje voor haar iPhone.
Hierna gaan we eten bij California Pizza Kitchen. Het is 15:00 uur als we weer op pad gaan.
Om iets voor vieren komen we aan op de KOA Campground in Santa Cruze.
De kids liggen binnen no-time in het zwembad en wij zetten de campers op zijn plaats.
Hierna begint het inpakken alvast een beetje. We pakken in wat niet meer nodig is en wegen de koffers….

Allen zitten al goed vol en sommige van de koffers zitten al aan hun maximale gewicht.
's Avonds eten we bij de camper en maken de drank op.

Morgenochtend vertrekken we op tijd, de campers moeten tussen 08:00 en 11:00 uur ingeleverd worden.