Dag 24 Santa Cruz (KOA)

Door De Huismannetjes - 16-08-2016 08:26

Een keer de wekker niet zetten, wat een heerlijkheid! Uitslapen stond op het programma maar blijkbaar zijn we zo aan vroeg opstaan gewend dat uitslapen niet meer lukt, gewoon om 7 uur wakker. Maar niet hoeven haasten en op het gemak opstaan is al heerlijk! Een heerlijke warme douche genomen in het campinggebouw, prima douches en zo lekker voor de stijve spieren.  Vandaag staat koffers inpakken en camper zoveel mogelijk opruimen, leeg maken op het programma want morgen moeten we de camper weer inleveren. We ontbijten nog binnen want buiten is het nog mistig en fris. De kinderen vermaken zich in de speelhal, zwemmen, lezen, vangen WiFi en relaxen. Het zonnetje is lekker gaan schijnen. Dave en ik hebben op ons gemak alles ingepakt en genieten nog even van het campingleven. ’S Avonds gaat de bbq voor de laatste keer aan en eten we wel buiten maar met een vestje aan. Het koelt hier snel af. We maken ons laatste hout op bij het kampvuur en halen nu al herinneringen op over de afgelopen 3 weken van onze reis. Wat hebben we veel moois gezien, veel gedaan en vooral veel gelachen. Op de vraag aan de kinderen wat ze de afgelopen weken het leukst vonden, was moeilijk antwoord te geven. Het antwoord “de vakantie” was het mooiste antwoord om te krijgen. Rond 22 uur gingen we de camper in, morgen staat de wekker om 6.15 uur. We gaan de camper inleveren en dan door naar San Francisco voor de laatste 2 nachten in een hotel. San Francisco here we come!

Erik Jan 16-08-2016 08:28 {{button-42071}}

Geniet lekker van jullie dagen in het mooie San Francisco, waar het ook wel fris kan zijn.

Monique 16-08-2016 09:30 {{button-42079}}

Wat een heerlijke vakantie, en wat hebben jullie veel gezien waar jullie nog lang over na zullen praten.
En erg leuk om de mooie verslagen te lezen.
Nu nog lekker genieten in San Francisco!
Lfs. Monique

Sylvia Ronald RoBin en Kim 16-08-2016 16:27 {{button-42088}}

Super vakantie geweest zoals wij het hebben gelezen. We zijn een beetje meegewerkt zo. En met de mooie foto's erbij was het compleet. 👍

Pa en ma 16-08-2016 16:51 {{button-42092}}

Ja er komt eens een eind aan deze fantastische vakantie! Door alle reisverslagen konden we meeleven met alles wat jullie hebben meegemaakt en door de foto's kregen wij een heel goed beeld van de verschillen in de natuur. Ook weer mooie foto's in SAN Francisco. Liefs 😘