Dag 22: Route 1

Door Elbert, Anouk & Ivey - 01-07-2019 07:27

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen, 7:45 werden we wakker. Na het ontbijt hebben we besloten om niet dwars door de stad te gaan naar Hollywood letters, wat door de Amerikanen werd afgeraden omdat het zwaar overdreven was, maar zijn we begonnen om de koffers langzaam in te pakken. Dus na behoorlijk inpakken koffer reden we om 11:00 uur weg van camping. Om direct weer de Route 1 te volgen onder het vliegveld door en langs Santa Monica waar we gisteren waren. De tocht ging door Malibu langs de Amerikaanse westkust totdat we bij Point Mugu even zijn gestopt om even watermeloen te nemen en stoel te verwisselen. Hierna ging de reis door in de richting van Santa Barbara waar we even zijn afgeslagen en door het stadje zijn gereden. Om even later te stoppen om te gaan eten. Na hapje gedaan te hebben zijn we door gereden naar Las Cruces, Lompoc, Guadalupe om vervolgens bij Oceano de campingplaats op te zoeken. Het is een simpele camping met alleen elektra en water, geen riolering. Maar op zo’n 200m van strand, een soort autostrand want je mag er met auto, camper, motor, dunebuggy of wat dan ook erop. Wij lopen wat op strand en Ivey d’r schoentjes en stokjes gaan uit om in het zand en water te lopen. Totdat een iets te grote golf haar doet wankelen en ze valt in water/zand. Dan maar weer snel naar camper om haar kleren uit te doen en onder warme douche te zetten. Hierna zoeken we nog winkeltje om voor morgen en overmorgen ochtend ontbijt te scoren. Ondertussen alweer 19:30 uur dus hoogste tijd voor eten. Omdat hout dat we hadden gekocht vrij nat blijkt te zijn voor BBQ hebben we het vlees maar in pan gedaan. Na eten is Ivey direct naar bed gegaan en hebben wij nog even gekaart. Morgen alweer de echt laatste reisdag met de camper voordat we hem overmorgen weer terug brengen. We houden jullie op de hoogte.

Jaco, Esmee en kids! 01-07-2019 07:41 {{button-58017}}

Lieve Elbert,
Wij lezen deze leuke blog op 1 juli!
Gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoe bijzonder om dit in Amerika te mogen vieren!
Hele dikke kus van ons🎈🎉

Bertha 01-07-2019 09:11 {{button-58019}}

Het is bij jullie nu ook 1 juli. Elbert van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag met elkaar. xxx

Kees en Bertha Strating 01-07-2019 19:21 {{button-58025}}

Elbert, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat mooi om je verjaardag in de VS te vieren. Een feest in een feest! Mooi ook, jullie reisverslagen. Dat je er energie voor vindt om dagelijks zo'n verhaal te schrijven. Enorm waardevol voor jullie en jullie heerlijke dochter. Groet, Kees

Jasper, Stefanie en Liv 01-07-2019 20:32 {{button-58028}}

Hoi,
Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat een fantastische reis en wat hebben jullie al een hoop beleefd. Nogmaals van harte gefeliciteerd Elbert en wat een mooi cadeau om daar met Anouk en Ivey te mogen zijn. Geniet van jullie laatste daagjes daar XXX ook namens Jasper en Liv natuurlijk

San & Tas 01-07-2019 21:05 {{button-58030}}

Hieperdepiep hoeraaaaa. Happy bursday, Elbert. Geniet van deze mooie dag en de laatste daagjes. Wat gaat de tijd toch snel. Drie kussen van ons.