1 nacht Springfield en dan naar NY

Door Andre, Nicole, Berry & Danielle - 29-09-2010 01:28 Na het vertrek uit de oude en krakende Red Lio Inn hadden we een korte trip van 50 mile naar Springfield. Onderweg waren vooral dit de beelden

en

maar dat gaf helemaal niks; radio afgestemd op onze favouriete zender 'Alt Nations' en vooral rustig aan. In Springfield is het Basket Ball Hall of Fame dus Andre wilde wel een blijk gaan werpen op zijn jeugd idool Larry Bird van de Boston Celtics. Ik vond vooral de broodjesafdeling heel erg leuk! hihi
Na nog een rondje door een of andere mall hebben we het hotel opgezocht. De vakantie zit erop en we doen eens 'lekker niks'. Een dag niet vol 'aah', geweldig' en 'prachtig' haha rustig aan en nog een dutje extra.

Vanmorgen na het ontbijt de laatste rit naar NY. En wat denk je? Regen, regen, regen en nog eens regen!!! Wat hebben we het getroffen! We kwamn in de regen en we gaan (gingen) maar onderweg hebben we, op 1 bui en 2 druppels na, alleen maar in een t-shirt rondgelopen.

Nu hebben we wel de eerste pech want het vliegtuig van Amsterdam naar hier heeft 2 uur vertraging we zitten (al na de controle) te wachten op die blauwe vogel. We hadden ook nog wat trammelant met het gewicht van onze koffers (TROUWENS, NIET ALLEEN MET ONZE KOFFERS, GIE, GIE, GIE). Op de heenweg mochten we nl. 25 kg meenemen, en iedereen had nog wat gewicht over op de heenreis. Met de aankopen die we hebben gedaan, waren we dus flink aan het uitmeten geweest om alles in de koffers te stouwen. Gelukkig, alles paste erin! Echter aangekomen op JFK bleken er twee van de vier koffers overgewicht te hebben en dit kost $ 100,-- per koffer extra. Dit vonden we toch wel te gortig, dus we hebben flink wat in onze rugzakken gedaan, en helaas voor Daan, al haar gratis mini-shampootjes en mini-bodylotions etc. moesten weer in de prullebak!  Ber zijn bruine schoenen lagen ook al in de prullenbak, maar na nog een keer de koffer op de weegschaal gezet te hebben, zijn deze er weer vakkundig uitgehengeld.... Een uur later was alles ok, en konden we verder.

Morgenochtend om 10 uur op Schiphol en dan heerlijk naar huis. Het was echt een schitterende vakantie maar het is nu toch ook wel fijn om weer terug te gaan. We hebben genoeg van het 'all american breakfast' en hebben zin in een 'gewone' boterham met kaas! Ook de traditionele frikandel speciaal wacht al op ons, haha, gie, gie.

Het KLM  toestel komt er nu aan, dus opzouten al die lui uit dat toestel, want dan kunnen wij naar huis! We zijn nu allemaal zo gaar als een klontje, want we zijn nu al met al zes uur op JFK.....
Doei allemaal en hartstikke bedankt voor jullie leuke reacties op onze verhalen!