Dag 23

Door van den Brug - 08-07-2019 02:15

Zondag 7 juli.

Vandaag echt de allerlaatste dag. In Victoria aan gekomen zien we vanuit de auto allemaal verklede mensen, eenmaal in de stad aangekomen begrijpen we waarom. Het is Gay Parade, dus druk, veel lawaai en veel raar verklede,  maar ook veel blote blubberende vetjes. Na 1 minuten naar de optocht te hebben gekeken hebben we het wel gezien.
We gaan wat rondwandelen langs de haven en gebouwen bewonderen. Er staan ook prachtige Victoriaanse huizen.
Helaas begint het te regenen, we bezoeken nog het Craigdarroch Castle, erg mooi van binnen en een Castle met heel veel geschiedenis.
Langs de kust wandelen we terug en zijn we er wel klaar mee, er was geen regen voorspeld, maar nu giet het. Tijd om terug te gaan naar de camping om de koffers te pakken.
Het was een fantastische reis en zullen hier zeker nog lang van nagenieten.
Het land is prachtig, de bevolking is super vriendelijk en het verkeer is erg sociaal.
Wij willen iedereen bedanken voor de leuke reacties en hoop dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten van onze droomreis.
Dinsdag 11.15 zijn we weer op Nederlandse bodem.