Weer thuis

Door Familie Loos - 01-07-2022 13:03

1 juli
16.30 uur zijn we naar de gate gegaan. Het instappen ging vrij snel en soepel. De rijen waren in zones verdeeld. Welke zone je had stond op je boardingpas. Wij hadden zone 4. Eenmaal in het vliegtuig vertrokken we op tijd. We kregen een dekentje en oortelefoontjes en de crew kwam langs met het eten. Was best lekker. Rijst met kip en spinazie. Beetje salade erbij en brownie toetje na. Smaakte goed. Na de koffie werd verzocht de luiken dicht te doen. Toen ook maar de oogjes toe gedaan. Paar uurtjes soezelen. Af en toe turbulentie.🫣 . Om 7 uur Nederlandse tijd smorgens kregen we een broodje met een soort omelet ertussen. Ik nam er koffie bij.
De landing werd ingezet en om 09.15 uur Nederlandse tijd stond het toestel aan de grond. We konden helaas niet aan de sluis staan. We werden op het platform uit het vliegtuig gelaten en werden met de bus naar de gate gereden. Nu moesten we nog door de douane naar de bagage. We kwamen in een enorme rij terecht. Maar echt een enorme rij. Na een half uur werd de helft van de rij gesplitst en de achterste helft moest naar een ander gedeelte van de hal om door de douane te gaan. De passagiers met een Europees paspoort konden digitaal door de douane en dat maakte dat we er nu heel snel doorheen waren. Nu naar bagageband 11. De koffers waren er al uit en draaiden op de band rondjes. We konden de koffers zo pakken dus dat ging snel. We zijn, hoe kan het ook anders, naar de Starbucks gelopen om iets te drinken en een croissantje te eten om weer energie te krijgen. We hadden al vroeg gegeten en inmiddels was het 11.00 uur. Met de trein van 11.44 uur reden we weer naar Almere. Op Station Almere Centrum moesten we afscheid nemen van Martijn. Die moest een halte verder mee. Om 12.45 uur waren we weer thuis.
Dit was het dan. Onze vakantie is voorbij. We hebben nog dit weekend om bij te komen van de jetlag voor we maandag weer aan het werk gaan.
Bedankt voor het volgen en lezen van onze vakantie avonturen. Ik vond het heel leuk om te doen.