Dag 18: Van Bryce Canyon naar Las Vegas

Door Familie Schaap - 01-08-2010 20:58 Hoi allemaal,

Vanmorgen om 8 uur uitgecheckt, eerst even wat ontbeten, we worden al echte Amerikanen! Daarna naar Bryce Canyon National Park gereden, het ligt tegenover ons hotel. Helaas is het licht niet zo mooi wat we gehoopt hadden, er was namelijk veel bewolking. Opzich wel lekker, want het was niet zo warm om te lopen. Tjonge, wat is dit een prachtig park. Het is niet voor niets dat de Amerikanen zeggen dat dit een van de mooiste is. We hebben er erg van genoten.

Daarna zijn we op weg gegaan richting Las Vegas. Maar moesten nog door National Park Zion, want dat was de snelste route. Opzich hadden we wel genoeg parken gezien dachten wij maar ook dit was weer erg mooi! Weer totaal anders dan alle anderen. Nu waren de rots partijen hoog en rond en gevormd door de regen en de wind. Tussen de middag hebben we heerlijk geluncht op een terras, want het was niet zo heel erg heet, slechts 30 graden. Dus dit keer geen airconditioning nodig!

De weg naar Las Vegas was mooi en we hebben genoten van het landschap, dat je steeds zag veranderen. We zagen ook weer de Joshua Tree's, best wel gek want we dachten dat die alleen in het nationaal park van Joshua Tree groeiden.

Aangekomen in Las Vegas zagen we de hoge gebouwen en het drukke verkeer. De Tomtom bracht ons weer op de juiste plek voor ons hotel Bellagio. Bellagio staat bekend om de grote fonteinen shows en de Italiaanse uitstraling. Het is echt prachtig mooi. We hebben kamers op de 22ste verdieping en prachtig uitzicht. Het ziet er allemaal super luxe uit. Yannick heeft meteen alle knopjes uitgeprobeerd haha!

Omdat het zo warm was zijn we meteen naar het zwembad gegaan. We hebben daar heerlijk gezwommen en geluierd. En vooral veel mensen gekeken!

's Avonds hebben we kaartjes gekocht voor de Cirque du Soleil "O" Show. Iets wat hoog op ons verlanglijstje staat. Gelukkig waren deze tickets, last minute en voor de helft van de prijs. We gaan morgenavond heen. Daarna hebben we de Strip gelopen, dit is de boulevard van Las Vegas met alle bekende hotels. Het is echt ongelooflijk wat je hier allemaal ziet. Die Amerikanen hebben alles nagemaakt zoals de Eiffeltoren, Piramides, Venetië etc. etc. We hebben onze ogen uitgekeken en werden moe van alle indrukken en het slenteren door de straat. We hebben lekker gegeten bij Harley Davidson restaurant. En vannacht waren we laat naar bed!

Deze weblog is eigenlijk van zaterdag maar we hadden gisteren geen tijd om het er op te zetten.