Dag 29 - Los Angeles

Door De Huismannetjes - 13-08-2018 12:51

Vandaag staat er nog niets op het programma behalve koffers inpakken dus we hebben met de kinderen afgesproken dat we lekker uitslapen. Rond half 9 word ik rustig wakker, Dave is dan al wakker en vertelt me dat onze vlucht voor morgen is geannuleerd. Ik ben gelijk klaar wakker. 2 jaar geleden de heenreis een dag uitgesteld en nu de terugvlucht geannuleerd. Je zou bijna gaan denken dat ze ons bij KLM niet aardig vinden. Daar word ik op de vroege morgen niet vrolijk van.

Dave doet de nodige belletjes en kijkt samen met Roel naar de alternatieven. Of op dezelfde dag vertrekken en dan met een tussenstop in Parijs of een dag later vertrekken en dan rechtstreeks. We kiezen voor de eerste optie. We vliegen dan met z’n tienen naar Parijs en daar nemen we afscheid van elkaar. De familie Schrijvers heeft de laatste vier plekken op een eerdere vlucht naar Amsterdam, wij hebben in Parijs bijna 6 uur wachttijd. Maar gelukkig zijn we dan wel maandagavond thuis.

Nadat alles is geregeld, halen we lekkere broodjes bij de supermarkt aan de overkant en ontbijten we op onze kamer. We besluiten vandaag een rondom het zwembad dag te houden. De koffers moeten allemaal weer ingepakt worden en zo wissel ik relaxen bij het zwembad en het inpakken af. Dave bestelt bij het café van het hotel een heerlijke lunch die we met elkaar bij het zwembad opeten. De familie Schrijvers is nog wel Los Angeles in gegaan, zij hebben nog een aantal bezienswaardigheden bezocht.

‘S avonds eten we met zijn allen bij een restaurantje op 5 minuten loopafstand van het hotel. We hebben een tafel voor 10 personen in de patio/serre waar al een opstelling voor een bandje staat. En ja hoor, een zangeres en een gitarist begeleiden onze laatste avond in  Los Angeles met een leuk stukje muziek. We eten lekker en zo sluiten we onze vakantie na ruim 4 weken af.

Na het eten ruimen we nog de laatste spullen in de hotelkamer op en gaan we niet te laat slapen. Morgen leveren we voor 12 uur de auto in en gaan dan met de shuttlebus naar het vliegveld voor onze terugreis. Als alles loopt zoals het nu gepland staat, landen we om 17.55 uur op Schiphol. Een lange reisdag voor de boeg dus.