Dag 11 - Las Vegas

Door de Hermansjes - 08-08-2017 09:19

Een rustige dag vandaag, in ieder geval dat waren we van plan. Liep uiteindelijk toch een beetje anders dan gedacht, want je belooft wel eens dingen en gek genoeg onthouden de kinderen dat allemaal feilloos. Het uitslapen gaat al wat beter, want vanmorgen was het maar liefst half 8 toen we wakker werden. Rustig samen ontbeten en toen zijn de jongste drie naar het zwembad vertrokken.

Niels had blijkbaar al weer een afspraak gemaakt om te gaan zwemmen … de versierder ;-). Tegen 11 uur zijn Jeroen en Niels richting een Shooting Range vertrokken. Dit was een grote wens van Niels, want hij had het er thuis ook al steeds over. Ondertussen ging ik met Anouk en Tom nog even weer naar het zwembad, was niet echt een opgave, want het was ondertussen boven de 40 graden. Beetje afkoeling was dus wel welkom. Toen de heren weer terug kwamen glunderde Niels van oor tot oor. Hij vond het zo mooi, en het was zo goed gegaan. De jongen die hem daar begeleidde geloofde niet dat hij nog nooit eerder had geschoten (waar een beetje zombies killen al niet goed voor is).

Even 2 uurtjes bij de camper gezeten in de schaduw. Gelukkig is er een lekker windje, dat maakt de temperatuur nog een beetje dragelijk. Alleen toen was het tijd voor belofte twee … winkelen in de shopping outlet. Was máár een half uurtje lopen … nou met deze hitte leek het veel langer. De kids hebben alle drie dingen gevonden die ze graag wilden hebben, dus die waren tevreden. Meteen daar maar iets gegeten, voordat we aan de lange terugreis gingen beginnen. Maar gek genoeg net als met op vakantie gaan, leek de terugweg korter dan de heenweg. Onderweg nog even oordruppels gekocht voor Tom, want die klaagt over oorpijn.

Het was ondertussen al 7 uur geweest en dus hadden we niet zoveel tijd meer om uit te rusten, want we wilden toch nog even naar de Strip. Omkleden, een beetje drinken en er kon alweer een Uber worden geregeld door Niels. Hebben ons deze keer laten afzetten bij hotel The Mirage. Dit hotel bekeken en toen naar de overkant gegaan naar hotel Venetian. Dit is echt een mooi hotel. Om 9 uur was de vulkaan-show voor The Mirage en die hebben we samen bekeken … best wel mooi (en warm).

Toen dachten we, we lopen even naar CircusCircus en dan langs de andere kant weer terug. Nou laat dat even maar weg, want wat was dat nog een eind lopen. Hebben het gehaald en binnen ook nog naar een voorstelling gekeken. We hadden ons van dit hotel iets meer voorgesteld, maar ach ja … is ook weer een ervaring.

Echter hadden we toen alle 5 geen zin meer om nog weer terug te lopen en dus hebben we de Uber maar weer besteld en zijn terug gegaan naar Oasis. Daar nog even in alle rust wat gedronken en toen was het al weer tijd om naar bed te gaan. Morgen gaan we hier weer weg en vertrekken dan naar Zion.

Opa Peter. 08-08-2017 15:12 {{button-47672}}

LAs Vegas toch mooi om dit een keer te zien met een lekkere temperatuur erbij.
Goeie reis naar Zion. Ook heel mooi.
Doei.

Tante Miety en Oom Leo 08-08-2017 17:10 {{button-47680}}

Inderdaad als je inde "buurt" bent moet je toch de strip gezien hebben. Maar wat ons betreft wel maar 1x overdag en 1x 's avonds.

Oma Annemiek 08-08-2017 17:38 {{button-47681}}

Dat een "stukje " lopen herinner ik me ook goed.....alles is zo groot dat de verhoudingen weg vallen. Afstanden zijn niet meer in te schatten. 🙄😊

Familie van der Lelie 09-08-2017 22:02 {{button-47741}}

Even weer bijgelezen in jullie verslagen. Zijn zelf nu ook op vakantie, maar vinden het erg leuk en herkenbaar om de verhalen te lezen. Zion is ook geweldig met mooie wandelingen. Bv de Narrows, maar daar hebben we jullie al over verteld. Heel veel plezier maar weer verder!!!

angelic de jong 18-08-2017 17:25 {{button-48217}}

naar welke shooting range zijn jullie geweest?. Wij willen dat namelijk ook erg graag doen op onze roadtrip

@ angelic de Jong 20-08-2017 04:53 {{button-48291}}

Wij zijn naar de shooting range: 'The Range 702', geweest. Wij zaten op RV park Oasis en daar was het niet ver vandaan.